پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

داستان بی کسی

دانلود این دکلمه بسیار زیبا به همــــراه متن کامل شعر

 بس شنیـــدم داستان بـــی کسی
بس شنیــــدم قصه ی دلــواپسی

قصه ی عشق از زبان هر کــسی
گفته اند از می حکایت ها بــسی

حال بشنو از من این افسانه را
داستان ایــــن دل دیــــــوانه را

چشم هایش بویی از نیرنگ داشت
دل دریغا سینه ای از سنگ داشت

با دلم انگــــار قصد جنگ داشت
گویی از بامن نشستن ننگ داشت

عاشقم من. قصد هیچ انکار نیست
لیک با عاشق نشستن عار نیست

کار او آتش زدن مـــن سوختن
در دل شب چشم بر در دوختن

من خریدن ناز او نفروخـــتن
باز آتش در دلــم افروخـــتن

سوختن در عشق را از بر شدیم
آتشـــی بودیـــم و خاکستر شدیم

از غـــــــم این عشق مردن باک نیست
خون دل هر لحظه خوردن باک نیست

آه می ترسم شبی رسوا شوم
بدتر از رسواییم تنـــــها شوم

وای از این صید و آه از آن کمند
پیش رویــــم خنده پشتم. پوزخند

بر چنین نا مهربانی دل مبند
دوستان گفتند و دل نشنید پند

خانه ای ویرانتر از ویرانه ام
من حقیقت نیستم افســــانه ام

گر چه سوزد پر ولی پروانه ام
فاش می گویم که مـــن دیوانه ام

تا به کی آخر چنین دیوانگی
پیلگی بهتر از این پروانگی

گفتمش آرام جانی ؟ گفت : نه
گفتمش شیرین زبانی؟ گفت: نه

�%A
نظرات 3 + ارسال نظر
eli66 سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 09:01

liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

خودت بیشتر لایک داری

مریم یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 21:11

سلام ممنون زبیا بود
شنیدم ولی چون سرعت پایین بود موفق نشدم دانلود کنم
ایشالا در فرصت بعدی

سلام .خوش اومدی چند تا دکلمه عالی به دستم رسیده تو اولین فرصت قرار میدم ...خوشحال میشم بازم سر بزنید

کورش پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 11:53 http://musicshz.blogsky.com

سلام دوست عزیز و هنرمندگل:
کارتون بسار عالی و زیباست....
باعث افتخاره که به من سر زدید
با افتخار لینک شدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.