پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

من از شب شاکیم ای یار

شعر زیبای من از شب شاکیم ای یار 


به همراه فایل فلش پلیر برای شنیدن آنلاین



تبسم نقش نیرنگه ، من از شب شاکیم ای یار

طلوعم رو تماشا کن ، منو دست غزل بسپار


منو پاکیزه کن از خواب * ازین لکنت ازین تکرار

رها کن آرزوها رو * ازین زندان بی دیوار


چه ناباور ، چه دردآور سکوتم بینهایت شد

چه غمگینانه عشق ما دچار رنگ عادت شد


امشب به تو رو کردم ای یار صدا مرده

تو صبح دلارایی ، من شام دل آزرده


امشب به تو رو کردم ای خاطره ی جاری

تو هق هق دریا وار ، من شبنم بیداری


من از بند نفس جستم * حسابم با خودم پاکه

میون گود فریادم * سکوتم گُرده بر خاکه


یه زخم تازه کم دارم برای باور پاییز

خرابم کن که دلگیرم ازین آبادیه پرهیز


منو تا گریه یاری کن ، حریص امن آغوشم

منو بشناس که از یاده همه دنیا فراموشم

....................................

"کاش یکی بود، یکی نبود" اول قصه ها نبود

اون که تو قصه مونده بود، از اون یکی جدا نبود



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.