پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

هفته های تنهــــــایی


هفته های تلخ من بوی تنهایی میدن  @  نمیدونم که یهو چرا اینجوری میشن


بی تو لحظه های من پرن ازغصه وغم  @  پره  غصه و غم بی تو لحظه های من


هفته ها میگذره اما گل من نیومده  @  دارم ازغصه میپوسم چقداین روزا بده


پرم ازتنهـــــایی پرم از غصه وغـــم  @  بی خیال اصلا تو نمیفهمی چی می گم


من که هرلحظه برات قامتم آب شده @ دل پرطاقت من دیگه  بی تاب شده


بغض  تنهایی من بی توداره وامیشه  @  انگاری که روحـم از تن توجدا  میشه


وقتی نیستی دنیــــا مثل زندونه برام @  بی تو چیزی جــــزغم که  نمیمونه برام


خونه    زندونه برام   ناجی   آزادی  @   این همــه   زندونو تـو به   قلبم دادی 


.


برای دانلود این آهنگ زیبا با صدای محسن چاوشی به ادامه مطلب برید


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:


 http://s5.picofile.com/file/8115906426/06_HafteHaye_Talkhe_Man.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.