پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

غمـــــگین نشینم

غمـــــگین نشینم

من از عالم تو را تنها گزینم             روا داری که من غمگین نشینم

دل من چون قلم اندر کف توست       ز توست ار شادمان وگر حزینم

بجز آنچ تو خواهی من چه باشم        بجز آنچ نمایی من چه بینم

گه از من خار رویانی گهی گل        گهی گل بویم و گه خار چینم

مرا تو چون چنان داری چنانم          مرا تو چون چنین خواهی چنینم

در آن خمی که دل را رنگ بخشی         چه باشم من چه باشد مهر و کینم

تو بودی اول و آخر تو باشی                      تو به کن آخرم از اولینم

چو تو پنهان شوی از اهل کفرم                  چو تو پیدا شوی از اهل دینم

بجز چیزی که دادی من چه دارم            چه می جویی ز جیب و آستینم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما310 دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 20:07 http://nima310.blogfa.com

زیباترین حرفت را بگو
شکنجه ی پنهان ِ سکوت ات را آشکاره کن
و هراس مدار از آنکه بگویند
ترانه یی بی هوده می خوانید . ــ
چرا که ترانه ی ما
ترانه ی بی هوده گی نیست
چرا که عشق
حرفی بیهوده نیست .

حتی بگذار آفتاب نیز بر نیاید
به خاطر ِ فردای ما اگر
بر ماش منتی ست ؛
چرا که عشق
خود فرداست
خود همیشه است .

احمد شاملو

نگارا یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 00:59

سسسسسسلام ارام جان
کم پیدایی چرا؟؟؟
یه سر بزن به ما دلم برات تنگ شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.