پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

پر پروانه

دانلود دکلمه بسیار زیبای پر پرونه با صدای زنده یاد مازیار مقدم 

به همراه متن کامل شعر

این دکلمه واقعا فوق العادس مطمئنم خیلیا مثل من باهاش خاطره دارن

لینک دانلود درهمین صحفه پایین متن شعر قرار دارد.


نیمه شب آواره و بی حس و حال

در سرم سودای جامی بی زوال .


پرسه ای آغاز کردیم در خیال

دل بیاد آورد ایام وصال


از جدایی یک دو سالی می گذشت

یک دوسال ازعمر رفت و برنگشت 


دل بیاد آورد اول بار را

خاطرات اولین دیدار را

آن نظر بازی آن اصرار را

آن دو چشم مست آهو وار را


همچو رازی مبهم و سر بسته بود

چون من از تکرار او هم خسته بود


آمد و هم آشیان شد با من او

هم نشین وهم زبان شد با من او


خسته جان بودم که جان شد با من او

ناتوان بود و توان شد با من او


دامنش شد خوابگاه خستگی

این چنین آغاز شد دلبستگی


وای از آن شب زنده داری تا سحر

وای از آن عمری که با او شد به سر


مست او بودمزه دنیا بی خبر

دم به دم این عشق می شد بیشتر


آمد و در خلوتم دم ساز شد

گفتگوها بین ما آغاز شد


گفتمش...

گفتمش در عشق پا برجاست دل

گرگشایی چشم دل زیباست دل


گر تو ذورق وان شوی دریاست دل

بی تو شام بی فرداست دل


دل زه عشق روی تو حیران شده

در پی عشق تو سرگردان شده


گفت...

گفت در عشقت وفادارم بدان

من تو را بس دوست میدارمبدان


شوق وصلت را به سر دارم بدان

چون تویی مخمور خمارم بدان


با توشادی می شود غم های من

با تو زیبا می شود فردای من


گفتمش عشقت به دل افزون شده

دل ز جادوی رخت افزون شده


جز تو هر یادی به دل مدفون شده

عالم از زیباییت مجنون شده


بر لبم بگذاشت لب یعنی خموش

طعم بوسه از سرم برد عقل وهوش


در سرم جز عشق او سودا نبود

بحر کس جز او در این دل جانبود


دیده جز بر روی او بینا نبود

همچو عشق من هیچ گل زیبانبود


خوبی او شهره آفاق بود

در نجابت در نکویی طاق بود


روزگار......

روزگار اما وفا با ما نداشت

طاقت خوشبختی ما رانداشت


پیش پای عشق ما سنگی گذاشت

بی گمان از مرگ ما پروا نداشت


آخراین قصّه هجران بود و بس

حسرت و رنج فراوان بود و بس


یار ما را از جدایی غمنبود

در غمش مجنون عاشق کم نبود


بر سر پیمان خود محکم نبود

سهم من از عشقجز ماتم نبود


با من دیوانه پیمان ساده بست

ساده هم آن عهد و پیمان راشکست


بی خبر پیمان یاری را گسست

این خبر ناگاه پشتم را شکست


آنکبوتر عاقبت از بند رفت

رفت و با دلداری دیگر عهد بست


با که گویم او که همخون من است

خسم جان و تشنه خون من است


بخت بد بین وصل او قسمت نشد

این گدا مشمول آن رحمت نشد


آن طلا حاصل به این قیمت نشد

با چنین تقدیر بد تدبیر نیست


از غمش با دود و دم هم دم شدم

باده نوش غصهاو من شدم


مست و مخمور و خراب از غم شدم

زره زره اب گشتم کمشدم



آخر اتش زد دل دیوانه را...

آخر اتش زد دل دیوانه را

سوخت بی پروا پر پروانه را


عشق من...

عشق من از من گذشتی خوش گذر

بعد از این حتی تو اسمم را نبر


خاطراتم را تو بیرون کن زسر

دیشب از کف رفت فردا را نگر


آخر این یک بار از من بشنو پند

بر من و برروزگارم دل نبند


عاشقی را دیر فهمیدی چه سود

عشق دیرین، گسسته تار وپود


گر چه اب رفته باز اید به رود

ماهی بیچاره اما مرده بود


بعداز این هم آشیانت هر کس است

بعد از این هم آشیانت هرکس است

باش با اویاد تو ما را بس است.





نظرات 11 + ارسال نظر
گیلدا یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 16:00

وای اینجا وبلاگ کیه من گیج ششششدم؟ عه جولی توهم اینجایی

المیرا جمعه 5 دی 1393 ساعت 18:56

واقعا قشنگ بود. لاایک

baran جمعه 5 دی 1393 ساعت 14:10 http:///baranamin.blogfa.com

بعضی وقت ها …
چنان کیشت می کنند …
که سالهای سال مات می مانی …

کورش پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 11:55 http://musicshz.blogsky.com

خیلی کار های زیبایی هستن مرسی

مریم یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 13:37 http://sedayeashena.blogsky.com

سلام
ممنون آقای قبادی که وب حقیر رو لینک کردین .
شعرای انتخابیتون واقعا قشنگن
ناب ناب
موفق باشید

سلام .ممنونم که به ما سرزدید.سال نو رو بهتون تبریک میگم .خوشحال میشم بازم بهم سربزنید.

نیما310 یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 05:05 http://nima310.blogfa.com

سلام وبت حرف نداره ممنونم که به وب منم اومدی شعرتم خاطره بود برام خوندم خیلی خوش گذشت ..............

سلام.مرسی .لطف داری .خوشحالم کردی

باران پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 15:03

ممنونم؛برای منم خاطرست؛واقعاخوشگله مرسی؛

ممنون به خاطر نظرت .مرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 14:54

ایکس دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 04:42

سلام مرسی از راهنماییتون
ایراد از قالب ویلاگم بود

خواهش میکنم .دوست عزیز اگه میشه آدرس وبلاگتو بذار که من هم بیام سر بزنم.دوست داشتی تبادل لینک کنیم.

ایکس یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 01:34

سلام چه طوری میتونم واسه هر قسمت نظر دهی بذارم من هر کاری میکنم نمیشه
لطفا جواب بده ضروریه مرسی

سلام خوش اومدی.دوست عزیز لطف کن آدرس وبلاگتو برام بزار .سیستم وبلاگها باهم فرق میکنن .بلاگ اسکای .بلاگفا.پرشین بلاگ.میهن بلاگ و....../اگه ندونم سیستم وبلاگت چیه ممکنه راه حلی که بهت بدم عمل نکنه.باتشکر.

اگه از بلاگ اسکای استفاده میکنی توی تنظیمات وبلاگت بخش کدها باید این کد رو که برات میزارم داشته باشی.اگر نبود همین کد رو کپی کن ودر بین کدها قرار بده .اگر کد وجود نداشت بهم خبر بده که محل قراردادن کد رو برات بگم.

<div class=LowPost3><div class=CPost3>

<div class=date> [ @date ] [ @time ] [ <a href="@authorProfileHref">@authorName</a> ] </div>
<div class=Comment><commentLink><a onclick="window.open('@popupHref','_blank','width=420, height=450, scrollbars=yes, resizable=yes');" href="javascript:void(0)"> نظرات (@count)</a></commentLink>
</div></div></div>
</many>
</post>
<paging><div style="text-align: center; font-family: tahoma; font-size: 11px"><prePage><a href="@href" title="صفحه قبلی"><<</a></prePage><many><page> <a href="@href">@number</a> </page><current> @number </current></many><nextPage><a href="@href" title="صفحه بعدی">>></a></nextPage></div></paging></font></font><br>

</div></td>

جولی شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 21:32

سلام :خیلی قشنگ بود

مرسی جولی جون......خوش اومدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.