پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

گزیده‌ای از غزلیات انوری ابیوردی

از من ای جان 

از من ای جان روی پنهان می‌کنی 
تا جهان بر من چو زندان می‌کنی 
آشکارا گشت رازم تا ز من 
خنده‌ی دزدیده پنهان می‌کنی 
خون دلهای عزیزان ریختن 
گرچه دشوارست آسان می‌کنی 
زهره کی دارد به کردن هیچکس 
آنچه تو از مکر و دستان می‌کنی 
هرچه ممکن گردد از جور و جفا 
با دل مسکین من آن می‌کنی
نظرات 4 + ارسال نظر
نگارا سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 20:31

اوه اوه اوه قیافشو..فک کردی میترسم؟؟ انگارسرت به تنت زیادی کرده هااااا
خخخخخخ

شمین یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 11:18

اوووووف ارام جونی سلوووم عرض شد...خوفی؟....دلم برات تنگ شده بود....ایشششششششششش

سیلام عزیزم خوش اومدی.منم دلم برات تنگ شده بود

از آیت الله محمدتقی بهجت(ره) پرسیده شد
در عصر ما که گرفتاری ها و فشار ها از هر سو متوجه شیعیان در اقصی نقاط جهان و خصوصا کشور ماست. باید چه کار کرد؟
پاسخ دادند:
مخصوصا دعای شریف "عظم البلاء و برح الخفاء" را بخوانید و از خدا بخواهیم برساند صاحب کار را! با او باشیم، حالا اگر رساند که رساند و اگر نرساند، دور نرویم از کنار او. از رضای او دور نرویم
لطفا منتشر کنید
http://shabestan.ir
با سلام به اطلاع میرساند طی توهین به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام که توسط مزدور خوک صفت انگلیسی صورت گرفته است زمانی که اسم مقدس این امام معصوم را با نام های نقی و امام نقی در جست و جوگر گوگل سرچ میکنیم همراه با چهره ها و عکسهای زننده ظاهر میشود برای از بین رفتن این عکس ها
لطفا به این وبلاگ برید و برای حمایت از امام نقی روی عکس ها کلیک کنید
http://hazrate-mah.blogfa.com/
http://naghi-aftab10.blogfa.com/
لطفا اطلاع رسانی کنید

نگارا شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 01:29

خیییییییلی عالی بوود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.