پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

پاتــــوق تنهـــایی

خـــــــوش اومــــــــدی دوســـــت مـــــــن

قــــــندوپـــــند(4)

حــــــریم شخصی


چون مرز نداشتی!

زنی جوان نزد شیوانا آمد و گفت که بعد از ازدواج 

مجبور به زندگی مشترک با خانواده شوھرششده است

 و آنھا بیش از حد در زندگی او و ھمسرش دخالت می کنند. 

شیوانا پرسید

آیا تا بهحال به سراغ صندوقچه شخصی که تو از خانه پدری آورده ای رفته اند؟ 

زن جوان با تعجب گفت:

البته که نه! ھمه حتی ھمسرم می دانند که آن صندوقچه متعلق به شخص من است 

و ھرکسی که به آن نزدیک شود با بدترین واکنش ممکن از سوی من رو به رو می شود. 

ھیچ یک ازاعضای خانواده ھمسرم حتی جرات لمس این صندوقچه را ھم ندارند!

شیوانا تبسمی کرد و گفت: 

خوب! این تقصیر خودت است که مرز تعریفی خودت را فقط به

دیوارھای صندوقچه ات محدود کرده ای! 

تو اگر این مرز را تا دیوارھای اتاق شخصی ات گسترش

دھی دیگر ھیچ کس جرات نزدیک شدن به اتاقت را نخواھد داشت. 

شاید دلیل این که دیگران

خود را در ورود و دخالت به حریم تو محق می دانند این باشد که تو مرزھای حریم خود را

 مشخص و واضح برایشان تعریف نکرده ای.....

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما310 جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 00:46 http://nima310.blogfa.com

عـــاشــق دلفســـرده ام آتش ِ جــان ِ من چه شد؟
ســـوز ِ درون ِ من چه شد شور ِ نهان ِ من چه شد؟
برده مـــرا کشـان کشــان ایـــــن دل ِ زار ِ خونفشان
تا دل ِ شهر ِ خامشــــان نام و نشان ِ من چه شد؟
جنگــــی ِ در شکستــه ام زار و نــــزار و خستـــه ام
بــا دل و دســت ِ بسـته ام تیغ ِ زبان ِ مـن چه شد؟
خــانه به کـــام ِ دزد و مــن بســـته لبی ، ز بیم ِ تن
بـر سـر ِ خلق انجمـــن شــور و فغان ِ مـن چه شد؟
بیـــنم و ، هــای و هـو کــنم خیــزم و جستجو کنـم
تـا بـه ستیــــزه رو کـــنم تیر و کــمان ِ من چه شد؟
رانــــده ی بی پناهیـــم رنجــــه ی بــــی گـــناهیم
در تب ِ ایـــن تباهیـــم شــادی ِ جان ِ من چه شد؟
دل هــمه ســاله ، زار ِ غم جان همه روزه در ستم
با همه تاج و تخت ِ جم ، فر ِ کیان ِ من چه شد؟...
♥فریدون توللی♥

نگارا یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 01:42

سلام
دلم واست تنگ شده

سلام عزیز دلم .منم دلم واست تنگ شده.مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.